Ideen bag dinTANDLÆGE er at dele erfaringer og viden med hinanden. På den måde sikrer vi den bedste behandling for vores patienter, fordi vi baserer behandlingerne på den nyeste faglige viden.
Vores første prioritet er, at du er tryg, når du sætter dig i tandlægestolen hos os. Den tryghed skaber vi ved at være blandt de bedste i branchen, fordi vi hele tiden ønsker at udvikle og forbedre os. Udviklingen sker på daglig basis, når klinkkerne imellem udveksler erfaringer, viden og sparrer med hinanden. Det betyder, at vi hele tiden er opdaterede på den nyeste viden og implementerer den i vores hverdag. Alt sammen for at give dig den bedste oplevelse.
Der er mange fordele ved at blive behandlet hos et medlem af dinTANDLÆGE:
Sammenslutningen dinTANDLÆGE har et stærkt værdisæt, der respekterer patienter, medarbejdere og miljøet.
Med det mål, at patienterne skal opleve en endnu højere kvalitet og service, er flere klinikker hos os
ISO 9001:2015 certificeret.
Kvalitet er et af nøgleord for dinTANDLÆGE. Derfor har vi udarbejdet nogle kvalitesmål som alle klinikker lever op til.
Det er afgørende for os, at vores patienter altid kan regne med den højeste kvalitet, når de besøger vores tandklinikker. Derfor er efteruddannelse et naturligt element hos dinTANDLÆGE. På den måde stræber vi hele tiden efter at udvikle og forbedre os.
Vores årlige efteruddannelsesprogram, dinUDDANNELSE, er obligatorisk for alle medarbejdere. Uddannelsesprogrammet er bygget op af en lang række emner såsom tandpleje, klinikdrift, kommunikation og kundepleje. På den måde sikrer vi løbende faglig- og personlig udvikling for vores medarbejdere.
Samtidigt med dinUDDANNELSE tilbyder vi en række specialkurser for vores medarbejdere. Her underviser førende eksperter i den nyeste viden og forskning inden for branchen.
Derudover giver den tætte kontakt mellem medlemsklinikkerne let adgang til sparring og vidensdeling.
Vi fokuserer på efteruddannelse, fordi vores vigtigste opgave er, at vores patienter altid føler sig trygge, når de sætter sig i tandlægestolen hos os.
Vi ønsker, at vores patienter får en tryg og professional oplevelse hver gang, de sætter sig i stolen hos os. Derfor er det vigtigt for os at kende til patienternes holdning til behandlingerne samt oplevelsen af servicen på klinikken.
Det er grunden til, at vi regelmæssigt gennemfører en patienttilfredshedsundersøgelse.
Hos dinTANDLÆGE bestræber vi os på at give dig den bedst mulige behandling, og langt de fleste behandlinger bliver også gennemført uden problemer.
Lever vi ikke op til dine forventninger, og ønsker du at klage over en tandlæge eller en skade, som du har fået på grund af en tandbehandling, kan du finde vejledning på tandklage.dk